Zwroty i reklamacje

Mają Państwo prawo odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich posiadanie. Towar musi być w stanie nienaruszonym. Wszelkie niezgodności związane z otrzymanym zamówieniem należy złożyć w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towar będący Produktem leczniczym, wydawanym z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży Produktów leczniczych nie podlega zwrotowi, za wyjątkiem sytuacji, gdy powodem zwrotu jest wada jakościowa, niewłaściwe wydanie lub sfałszowanie Produktu leczniczego - zgodnie z art. 96 ust. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne.
Apteka Legalna - farmaceuta
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:
1
W ciągu 14 dni* od otrzymania przesyłki skontaktuj się z nami i poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy.
3
Przed upływem 14 dni* od momentu zgłoszenia nadaj przesyłkę z wypełnionym formularzem na poniższy adres:
Melissa Sp. z o.o.
ul. Pomorska 77
90-224 Łódź
*Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktów.
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia
przez Melissa Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Sprawdź, co możesz zwrócić
Co można zwrócić:
cały asortyment, z wyjątkiem produktów leczniczych
produkty lecznicze z wadą jakościową
produkty błędnie wydane
wszystkie produkty wycofane z obrotu decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS)
Czego nie można zwrócić:
leków
wyrobów medycznych
żywności specjalnego przeznaczenia medycznego
produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
produktów z widocznymi śladami użytkowania
produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
Zakup leku na receptę
Jeżeli Klient chce dokonać zakupu leku na receptę, prosimy o:

• odszukanie w naszej aptece leku, jaki został zapisany na recepcie.
• znaleziony lek należy dodać do Koszyka w ilości nie większej niż jest to zaznaczone na recepcie.
• zamówienie leków na receptę musi być oddzielne od leków bez recepty (w tym kosmetyków, sprzętu medycznego i innych).
• po skompletowaniu zamówienia, należy przejść do Koszyka.
• w Koszyku należy przystąpić do realizacji zamówienia, podać swoje dane adresowe oraz wybrać metodę płatności:
Płatność przy odbiorze w aptece od poniedziałku do piątku w godz. 8 - 21 oraz w soboty w godz. 8 - 15

INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zostaną Państwo poinformowani o każdej zmianie statusu swojego zamówienia drogą mailową.
Więcej informacji uzyskają Państwo
kontaktując się z naszym Biurem Obsługi
Certyfikaty
i wyróżnienia