Apteka Melissa Łódź - logo
Twoja Melissa.
Spokojnie, wygodnie, na czas.
0,00zł
Dostawa DPDdo darmowej dostawy: 249,00 zł
Przy wyborze POCZTA POLSKA PUNKT ODBIORU (PRZELEW) do darmowej dostawy brakuje:
149,00zł
Przy wyborze DOSTAWA KURIEREM DPD (PRZELEW) do darmowej dostawy brakuje:
249,00zł
Przy wyborze POCZTA POLSKA PACZKA (PRZELEW) do darmowej dostawy brakuje:
249,00zł
Przy wyborze DOSTAWA KURIEREM XPRESS COURIERS (SZYBKA PŁATNOŚĆ PayU) do darmowej dostawy brakuje:
349,00zł

Dostawa nie obowiązuje leków na receptę.
Jeżeli w koszyku znajduje się lek możesz go zarezerwować i odebrać osobiście w aptece.

CZʘSTE PYTANIA

 

1. Jak długo czeka się na realizację™ zamówienia?
Maksymalny czas na wysyłkę od momentu złożenia zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
Maksymalny czas na dostarczenie od momentu wysyłki wynosi 3 dni robocze (zazwyczaj jednak jest to 1 dzień„ roboczy).
Najkrótszy czas realizacji zamówienia wg naszych Klientów wynosi 3 dni robocze.


2. Kiedy zostanie odnotowany mój przelew w przypadku przedpłaty i kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?
Wyciąg z konta bankowego jest dostarczany nam raz dziennie, rano.
Czyli w wypadku zrobienia przelewu w poniedziałek, gdy przelew zostaje zaksięgowany na koncie również w
poniedziałek, my odnotowujemy go we wtorek rano, wtedy też rozpoczęta zostaje  realizacja zamówienia.



3. Skąd mam wiedzieć‡, że moje zamówienie zostało przyjęte?
Po poprawnym złożeniu zamówienia, na stronie powinien wyświetlić się numer zamówienia wraz z informacją…, że oczekuje ono na
przyjęcie. Dodatkowo zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany przy rejestracji
z numerem zamówienia i jego bieżą…cym statusem („oczekuje”).


4. Co zrobić‡ gdy chcę™ zmienić‡ sposób dostawy?
Należy zgłosić ten fakt poprzez wysłanie wiadomości  e-mail  tak by pracownik apteki internetowej mógł usunąć bieżące
zamówienie (o ile nie zostało ono opł‚acone) i złożyć‡ je ponownie samodzielnie  zaznaczają…c tym razem poprawny sposób dostawy.


5. Produkt jest niedostępny, a chce go zamówić‡, co zrobić‡?

W takiej sytuacji można zadzwonić‡ do naszego Telefonicznego Biura Obsł‚ugi Klienta, bądź napisać‡ mail. Dodatkowo,
zarejestrowani użytkownicy mogą skorzystać‡ z opcji „Powiadom mnie o dostawie”, która widnieje pod niedostę™pnymi
produktami. Gdy stan magazynowy zostanie przez nas zwię™kszony  użytkownik dostanie wiadomość e-mail,
informujący o ponownej dostępności produktu i możliwości jego zakupu.


6. Czy dostanę™ dowód zakupu?
W przesył‚ce zawsze znajduje się™ paragon z każdym produktem z zamówienia oraz wyszczególnionym kosztem
wysył‚ki. Dodatkowo, podczas skł‚adania zamówienia można zaznaczyć‡ opcję faktury VAT.


7. Ską…d otrzymam nr konta i dane do przelewu, czy nr konta może być inny niż poprzednim razem?
Po prawnym złożeniu zamówienia numer konta wyś›wietla się na ekranie wraz z danymi, dodatkowo wysyłany
jest on w wiadomości e-mail. Numer konta jest również dostępny na naszej stronie.
W przypadku korzystania z płatność.pl numer konta może być inny niż w przypadku zwykłego przelewu internetowego.


8. Czy mam możliwość‡ otwarcia paczki w obecności kuriera?
Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość‡ paczki w jego obecnoś›ci.
Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie uł‚atwia to ewentualne… reklamacje™.


9. Co zrobić‡ gdy zawartość paczki jest inna niż zamówiona, bądź niekompletna?
Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta drogą mailową.


10. Co zrobić‡ gdy zobaczę™, że przesył‚ka jest uszkodzona?
Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić‡ protokół szkody i poinformować‡ nas o zaistniałej sytuacji.


11. Jak dł‚ugo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Reklamacje są… rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia stosownej reklamacji drogą… e-mail'ową, jednak najczęściej staramy się™ to robić‡ na bieżąco, np. za pomocą
przesyłek wymiennych.


12. Czy można anulować‡ zamówienie?
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić‡ ten fakt wiadomością… e-mail, bądź telefonicznie.
Zamówienie może usunąć‡ jedynie pracownik apteki internetowej.


13. Czy adres dostawy może być‡ inny niż adres podany przy rejestracji konta?
Adres dostawy dla każdego składanego zamówienia może być  inny  niż adres podany przy rejestracji,  fakt ten należy uwzględnić w momencie składania
zamówienia.


14. Zamówienie wysł‚ano do mnie, a paczki od kilku dni nie ma, co zrobić‡?
Należy skontaktować się™ z nami poprzez wiadomość… e-mail, bądź telefonicznie. My zorientujemy się  w firmie kurierskiej co się™
dzieje z przesyłką… i poinformujemy o tym klienta.


15. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość‡ e-mail?
Nie można. Zamówienia realizowane są… tylko po złożeniu ich przez stronę™.

 
16. Jakie są… dane do przelewu zagranicznego za zakupione przedmioty?
Numer konta pozostaje bez zmian. Natomiast wymagany bę™dzie dla naszego banku PKO SA kod SWIFT: PKOPPLPW oraz IBAN: PL.

reklama